بلاگ

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ

شنیده‌هایی که برخی از آن‌ها، از ساخت این ساعت و برخی نیز تعطیلی این پروژه خبر می‌دهند. اما به نظر می‌رسد که تولید این ساعت، چیزی فراتر از یک شایعه است. اخیرا جان پراسر، افشاگر معروف اطلاعات محصولات هوشمند تصاویری را منتشر و ادعا کرده که مربوط به گوگل پیکسل واچ است.

اگر ساعت موجود در این تصویر، همان پیکسل واچ مورد انتظار باشد، می‌توان نمره خوبی به طراحی و شکل ظاهری آن داد. برخلاف اپل واچ، این ساعت از نمایشگری دایره‌ای بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که بدنه آن نیز بسیار باریک طراحی شده است.

هنوز اطلاعات سربه‌مهر زیادی از پیکسل واچ وجود دارد و مشخص نیست که این ساعت مجهز به چه مشخصات فنی عرضه خواهد شد. در این بین، برخی از منابع خبری مدعی‌ شده‌اند که گوگل در حال ساخت یک تراشه اختصاصی برای استفاده در نسل جدید گوشی پیکسل 6 خود است و احتمالا ساعت پیکسل واچ نیز به چنین تراشه مشابهی مجهز خواهد شد.

گوگل سعی دارد تا با استفاده از این تراشه جدید، تجربه بهتر و سریع‌تری را به نسبت تراشه اسنپدراگون Wear 3100 برای دارندگان ساعت هوشمند خود رقم بزند. در خصوص زمان عرضه این محصول نیز هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما شنیده شده که تا پایان سال 2021، خبری از عرضه این ساعت نخواهد بود.